2012. október 4., csütörtök

Hullámvölgyek

Már előbb is írtam volna bejegyzést,de magamhoz képest olyan gyatrán nézek ki,hogy szégyellek magamról képet csinálni,sminket most egyáltalán nem hoztam.A képek közül vannak nem annyira frissek,de remélem azért tetszenek :) A piás képek csalnak,mert nem vagyok egy alkesz,csak húgommal kicsit iszogattunk és beszélgettünk.Nehéz elmondani mi történik bennem most,mert csak azt érzem belül,hogy szomorú vagyok.Minden porcikám olyan nehéznek érzem,plusz még jött egy jó kis torok gyulladás is hozzá :D szóval...jah...Történnek a dolgok,de mindig reménykedek egy holnapban ami majd értelmet ad mindennek.Most jöjjenek a kicsit vidámabb képek :)
hát most valahogy így nézek ki,a felbontás kicsit fos mert telóval csináltam.
Most csak ennyit hoztam és írtam.Legközelebb megpróbálok kitenni magamért és érdekesebb bejegyzést hozni.Addig is legyetek jók.puszpusz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése