2012. szeptember 26., szerda

kedv..család..barátok és egyéb

Mint ahogy azt az előző bejegyzéseimben írtam nem vagyok a toppon...de most jött egy löket..egy löket amire nagyon szükségem volt most...mindegy is,hogy mi volt az vagy ki a lényeg,hogy kicsit jobban vagyok :) Emellett sokat segítettek nekem a barátaim és a családom.Tegnap átmentem húgomhoz,hogy kicsit vele legyek.Húgom nagyon fontos nekem.Ő nem mindig mutatja ki felém a szeretetét ,de tudom,hogy mi nem tudnánk egymás nélkül élni :D Mi mindig összetartoztunk és ez így marad amíg világ a világ.Én mindig számíthatok rá ő pedig rám.Írtam neki egy kis semmiséget és berakok róla egy képet is.Mert én nagyon büszke vagyok rá.
~Az idő múlik és talán nagyobbak lettünk
De minden összeköt amit együtt tettünk
Vártalak mikor még meg sem születtél
Ugrándozva tapsoltam amikor megérkeztél
Mindig mondom,hogy nagyon szeretlek
Ezért írtam neked most e rímeket.~
Szeretlek hugi :)








A másik ember aki mosolyt csalt az arcomra az a barátom volt,mivel kisminkelt.Nagyon ügyes volt :D



















Persze nem maradhat el,hogy ne tegyek fel egyet amit én csináltam :))

















Ja és még egy kép amit húgommal csináltunk Szerintem nem kell mit hozzáfűzni :)

















Most ennyi volt amit akartam.puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése