2012. október 25., csütörtök

Budai vár...

Hát igen mostanában ilyen kirándulós kedvemben vagyok :D életemben először voltam fent a Budai várban...igen szégyen,mert itt lakok pesten...tudom.
Találkoztam a legjobb barátommal és sétálgattunk meg beszélgettünk,végül kikötöttünk a Budai várban.Este már kicsit hűvös volt de a kivilágítás jobban lefoglalt.Nagyon szép volt és a Lánchídról is csináltam egy nagyon szép képet :) jó volt az a nap,még sok ilyet :)

Jaj az még eszembe jutott,hogy láttam egy ilyen tök vicces szökőkutat?nem tudom hogy az volt-e,de bele lehetett menni mert,ha közelebb mentem akkor ott ahol álltam leállt a víz.Számomra nagyon vicces volt és egy hihetetlen élmény.Igen,hülye vagyok tudom :DD nah de itt vannak a képek








nah ez az amiről beszéltem

itt abba hagyta

 
hopp és bent is vagyok :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése