2012. november 4., vasárnap

Székesfehérvár és egy hihetetlen dolog

Már nem írtam egy ideje bejegyzést,amiért elnézést kérek,de most itt vagyok :D
Szóval tegnap leutaztam két barátnőmhöz Székesfehérvárra egy kis kikapcsolódásra. Először kétségesnek tűnt,mert kijött rajtam az allergiám.Nagyon csúnya volt az arcom,de szerencsére addigra már jobb lett és tehettem rá alapozót.Csak pár képet csináltam emlékeztetőnek.Körbe vezettek kicsit a városban aztán leültünk dumálgatni és gumicukrot majszolni.Nagyon jól éreztem magam velük és remélem mihamarabb megismételjük :)

Ezt a végére hagytam,gondolkoztam rajta,hogy betegyem-e ide,de annyira boldog vagyok tőle,hogy muszáj.A kedvenc együttesem ikerpárjának van ilyen alkalmazása ahova lehet írni nekik.Nem mindenkinek és nem is mindig válaszolnak.Már egy jó ideje próbálok nekik olyat írni,hogy válaszoljanak és tegnap előtt hajnalban megtörtént :DD Válaszolt az egyikük.Uristenem el sem hittem és vagy 1000x visszaolvastam,hogy tényleg én vagyok-e.Azt hiszem én vagyok az első magyar fan akinek válaszoltak.Azóta nagyon boldog és vidám vagyok.Folyton mosolygok.Ez azzal az érzéssel tölt el,hogy minden lehetséges és erre is bíztatok mindenkit ne adjátok fel,küzdjetek azért amire vágytok :) Sok helyen olvastam már ezt : "Nem fogok elengedni valami remek dolgot, azért mert egyben nehéz is"    És ez így van :))



út közben velence

sajna le volt szedve és letakarva a lakatos kapu :(

Vár romok meg a pázsit :D


ez a néni szerencsét hoz ha megfogod az orrát,hát várom a legjobbakat :))

mákos-meggyes süti.köszönjük Dórinak és anyukájának :D

Felirat hozzáadása

A Tesco mindenhol ugyanolyan :DDD

Hát igen...

ez egy elég rossz kép rólam de legalább közös :)
Köszönöm csajok ezt a napot :)) <3

puszpusz mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése