2012. november 5., hétfő

szivárvány eső után

Mint a szivárvány
nagy eső után;
ami szép, s ami kell,
hová tűnhet el?

Mint a szivárvány
nagy eső után;
talán egyszer, ha kell,
mégsem tűnik el.

Fájón eltűnő múlt,
rá csak vízpermet hull.
A naptól izzó színek
most is léteznek.

A föld, mely mély vízben jár,
lassan felszárad már,
És a kis napsütés,
egy új ébredés…

Mint a szivárvány…




~A szivárvány látványa mindannyiunk számára szép és csodálatos, megfigyelhető szinte minden eső után amikor kisüt a nap.~







Azért hoztam ezeket,mert úgy érzem végre az én egemen is kisütött a nap és felragyogott egy gyönyörű szivárvány,a szinte véget nem érő eső után.Újra én vagyok,újra mosolygok,önfeledten nevetek.Boldog vagyok és nem csak néha,állandóan.Az életem nem tökéletes és minden nap számomra egy küzdelem,de most úgy érzem kicsit összeszedtem magam és erősebb vagyok.Még ha a legnagyobb gond az életemben nem tudom mikor fog megoldódni,akkor is kicsit összeszedettebbnek érzem magam. Nem hittem volna,hogy lesz ilyen érzésem a közel jövőben,de most itt van és boldog vagyok.Az a bizonyos "átölelném az egész világ" érzésem van.A nap szikrázóan süt kint és én csak mennék állandóan ide oda. Igen,ez már tényleg én vagyok.Életvidám,izgága és bolondos :) jó újra önmagam lenni :)


Elnézést ezért a nagyon személyes posztért,de úgy éreztem ki kell írnom magamból :))
És szeretném megköszönni mindenkinek aki mellettem volt ebben a depressziós időszakban.Tudom néha sok voltam már...idegesítő...és sajnálom,hogy ilyennek kellett látniuk engem,hogy aggódniuk kellett..... De nagyon sokat jelentett,hogy ott voltak :))

puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése