2015. október 18., vasárnap

Foglalkozz magaddal

Az elöző bejegyzésben említettem,hogy kicsit elhagytam magam.Változtatni akarok,de rájöttem,hogy ez csak akkor sikerülhet,ha kis lépésekben haladok előre.Tegnap hozzá is kezdtem,keresten youtube-n egy relaxációs zenét,felettem egy arcpakolást és húsz percig kikapcsoltam az agyam.Nem azt mondom,hogy új ember lettem tőle ,de nagyon jól esett.Sok embernek a meló vagy a család miatt nincs ideje magára,de muszáj egy kicsit kikapcsolni néha különben az ember megbolondul.Nem kell sok idő,elég néhány perc fürdés közben,hiszen nincs is jobb elmerülni a forró,habos vízben.Ott feküdni néhány percig miközben körül ölel minket a csend és a nyugalom.Igen mindenkinek van egy kis nyugalom szigete,akár a kertben,akár a házban,de minden embernek van egy olyan hely ahol érzi,hogy megnyugszik egy kicsit a lelke.
Ne csak akkor keressük fel ezeket a helyeket ha már az őrület határán vagyunk,hanem keressük fel minden nap és tényleg elég néhány perc is és máris megúsztunk egy újabb agyvérzést.
Ezt ne csak magunk miatt tegyük,hanem a környezetünk miatt is.Egy boldog,mosolygos ember másokat is mosolygásra késztet :)




Legyen nagyon szép napotok,
millió puszi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése