2015. január 28., szerda

Már majdnem 20 éve...

Ezt a kis szösszenetet a életem legfontosabb emberének szántam,akinek remélem tetszeni fog :)



Hát bizony,lassan megint egy évvel idősebb leszel.
Egész életemben hálás voltam és leszek mindig,hogy ilyen testvérem lehet,mint te.Tudod már akkor is vártalak mikor anya pocakjában voltál.Folyton beszéltem hozzád,mondtam mennyire szeretlek,mennyire örülök már előre neked,már akkor tudtam mennyit fogsz jelenteni nekem...Ez sosem változott mindig te voltál és te is leszel a legfontosabb ember az életemben.Fogalmam sincs milyen nővér vagyok,hogy bántottalak-e valamilyen tettemmel,de ha volt is ilyen soha nem rossz szándékkal vagy tudatosan.
Voltak jó és rossz időszakok is,de mindig egymás  mellé álltunk ha a helyzet úgy kívánta.Foggal körömmel védtük egymást.A 2014-es nyár életem legjobb nyara volt.Azt hiszem ennyi időt egyhuzamba még soha nem töltöttünk együtt.A sok nevetés,a 1313-as kód,az éjjeli szolizás...Tudom soha nem lesz még egy ilyen,de tudnod kell bármilyen távol is legyek tőled mindig számíthatsz rám hiszen te vagy ay én egyetlen húgom,aki a világot jelenti nekem.Nagyon szeretlek Muco.

Mi vagy te számomra?
Elmondom neked,
Te vagy lelkem egy darabkája,
Mely összeköt minket.

Szívem a tieddel dobog,
Remélem te is, tudod,
Bár mi történjék ezen a világon,
Én mindig ott leszek, és melletted állok.

Ne feledd hugi,
Testvérek vagyunk mi,
Ereinkben egy vér folyik,
Szívem szeretettel van csordultig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése