2013. július 2., kedd

Életjel

Megint nagyon nagyon rég írtam ide,de valahogy soha nem visz rá a lélek... tényleg elnézést kérek.

Végre elkezdődött a nyár,ami lássuk be eléggé változatos.Egyik héten esik a másik héten van legalább 40 fok...Én szerencsére már voltam víz közelben,igaz csak egy napot,de ez is bőven elég volt ahhoz,hogy iszonyatosan leégjek...még mindig hámlik a hátam,amit utálok :D Ezek ellenére nagyon jó volt megmártózni a Velencei-tóban :) imádok ott lenni,régebben minden nyáron lementünk egy hétre sátorozni a családdal...azok a régi szép idők... :)

Más téma...
Most nem a nyaralásról hoztam képeket,azok még váratnak magukra,hanem pár naplementét.Imádom az eget fényképezni,mindig annyira gyönyörű :))

Majd igyekszek többet hozni frisset,ígérem











ennyi voltam most
puszpusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése