2013. február 2., szombat

Álmatlan éjszaka...

Megnéztem egy filmet,a Sinistert és én tényleg nagyon megijedtem.Nem tudom,ki látta már,de szerintem jó film,mármint rám elég nagy hatást gyakarolt :DD A felétől kezd izgalmas és ijesztő lenni.Nem nézném meg többször az biztos!! De amugy ajánlom mindenkinek,aki szereti az ilyet.A Trailer-je is kicsit parás már :D



más...
a napokban írtam egy verset,amit már ha itt vagyok fel is teszem.Mostanában nagyon azt érzem,hogy írnom kell,mindegy mit csak írhassak.Fogalmam sincs mi van velem,de örülök,hogy egymás után jönnek az ihletek :))
szóval akkor itt is a vers :

Azt hiszem megtaláltam mindent mit kerestem
Éjjelenként az álmaimban,az árnyékban,a tereken
Te vagy a tűz hüvös éjszakán 
A nap ami enyhülést hoz a tél derekán
Az egyetlen csillag a borús égbolton
A mosoly mi végig fut ajkamon
Maradj velem csak erre kérlek
Mindaddig míg a föld alá nem tesznek ♥


most így ennyit hoztam 

puszpusz



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése